ОПШТИНА ЉУБОВИЈА ЗВАНИЧНА ИНТЕРНЕТ ПРЕЗЕНТАЦИЈА
Јавни оглас
објављено: 17. 12. 2015, 07:26
 

На основу члана 49. Стаута ФК "Дрина" Љубовија, Управни одбор овог клуба и члана 4. Одлуке о давању у закуп пословног простора у Љубовији у улици Дринској, Управни одбор ФК "Дрина" дана 08.12.2015.године објављује:

ЈАВНИ ОГЛАС


за учешће у поступку јавног надметања за издавање у закуп пословног простора, који се налази уз поростор за спортове - фудбалско игралиште у Дринској улици у Љубовији.
1. Закуподавац Фудбалски клуб "Дрина" Љубовија;
2. Предмет јавног надметања је издавање у закуп пословног простора који се налази уз простор за спортове - фудбалско игралиште у Дринској улици у Љубовији, укупне површине од 150 m2 и састоји се од просторних целина : ресторан – сала, кухиња, остава, простор терасе ресторана, као и печењара површине 22,5 m и простор између терасe и печењаре и мокри чвор;
3. Наведeни пословни простор се издаје на период до 5 година;
4. Након истека периода на који је простор издат у закуп, уговор о закупу се може продужити;
5. Почетни износ закупнине је 150 EUR у динарској противредности по средњем курсу на дан плаћања закупнине;
6. Висина депозита је 500 EUR (пет стотина евра) у динарској противредности по средњем курсу на дан уплате депозита, који се уплаћује до почетка јавног надметања на рачун ФК "Дрина" Љубовија број 160-18466-65, BANCA INTESSA сврха уплате "депозит за јавно надметање";
7. Учеснику на јавном огласу чија понуда није прихваћена, депозит се враћа када одлука о додели пословног простора у закуп постане коначна;
8. Пословни простор се може разгледати сваког радног дана у времену од 8 - 15 часова;
9. Јавно надметање ће се одржати дана 29.децембра 2015.године са почетком у 12,00 часова у просторијама Општинске управе Општине Љубовија, Љубовија, ул.Војводе Мишића бр.45;
10. Регистрација учесника почиње 29.децембра 2015.године у 12,00 часова;
11. Право учешћа на јавном надметању имају сва правна и физичка лица;
12. Евидентирање учесника на лицитацији на месту одржавања лицитације, које обухвата:
13. проверу идентитета подносиоца пријаве или његовог пуномоћника,
14. проверу веродостојности овлашћења пуномоћника,
15. проверу потврде о уплати депозита.
16. Одлука о избору најповољније понуде ће бити заснована на висини највишег понуђеног износа једнократне накнаде, при чему најмањи (почетни) износ једнократне месечне накнаде у понуди лица, која испуне услове из овог огласа, не може бити мањи од 150 (сто педесет) EUR, за сваки месец;
17. На основу спроведеног поступка Управни одбор доноси коначну одлуку о додели пословног простора у закуп најповољнијем учеснику јавног надметања, коју доставља свим учесницима у поступку;
18. Време и место одржавања јавног надметања: Јавно надметање ће се одржати дана 29.12. 2015.године са почетком у 12,00 часова у просторијама Општинске управе Општине Љубовија, Љубовија, ул.Војводе Мишића бр.45;
19.Неће се разматрати неблаговремене и неуредне пријаве.
Контакт особа задужена за давање информација од значаја за поступак Јавног надметања : Пантелија Ђокић, тел : 069 53 55 666.

ПРЕДСЕДНИК
Пантелија Ђокић