ОПШТИНА ЉУБОВИЈА ЗВАНИЧНА ИНТЕРНЕТ ПРЕЗЕНТАЦИЈА
Оглас лицитације ФК Дрина
објављено: 23. 02. 2015, 13:50
 

На основу члана 49.Статута ФК "Дрина" Љубовија, Управни одбор овог клуба и члана 4. Одлуке о давању у закуп пословног простора у Љубовији у улици Дринској од 17.02.2015.године Комисија за спровођење поступка јавног надметања дана 20.02.2015.године објављује:

ЈАВНИ ОГЛАС


За учешће у поступку јавног надметања за издавање у закуп пословног простора, који се налази уз простор за спортове - фудбалско игралиште у Дринској улици у Љубовији. 1. Закуподавац Фудбалски клуб "Дрина" Љубовија; 2. Предмет јавног надметања је издавање у закуп пословног простора који се налази уз простор за спортове - фудбалско игралиште у Дринској улици у Љубовији, укупне површине од 150 m2 и састоји се од просторних целина : ресторан – сала, кухиња, остава, траса ресторана, као и печењара површине 22,5 m2 и простор између терасe печењаре и мокрог чвора;
3. Наведни пословни простор се издаје на период до 5 година. Након истека периода на који је издат у закуп, исти се може продужити ;
4. Почетни износ закупнине је 150 EUR у динарској противредности по средњем курсу на дан плаћања закупнине;
5. Висина депозита је 30 EUR у динарској противредности по средњем курсу на дан уплате депозита, који се уплаћује до почетка јавног надметања на рачун ФК "Дрина" Љубовија број 160-18466-65, BANCA INTESSA сврха уплате "депозит за јавно надметање";
6. Учеснику на јавном огласу чија понуда није прихваћена, депозит се враћа када одлука о додели пословног простора у закуп посне коначна;
7. Пословни простор се може разгледати сваког радног дана у времену од 8 - 15 часова;
8. Јавно надметање ће се одржати дана 03.марта 2015.године са почетком у 12 часова у просторијама Општинске управе Општине Љубовија, Љубовија, ул.Војводе Мишића бр.45;
9. Регистрација учесника почиње 03.марта 2015.године у 12 часова;
10. Право учешћа на јавном надметању имају сва правна и физичка лица;
11. Евидентирање учесника на лицитацији на месту одржавања лицитације, које обухвата:
проверу идентитета подносиоца пријаве или његовог пуномоћника,
проверу веродостојности овлашћења пуномоћника,
проверу потврде о уплати депозита.
12.Одлука о избору најповољније понуде ће бити заснована на висини највишег понуђеног износа једнократне накнаде, при чему најмањи (почетни) износ једнократне месечне накнаде у понуди лица, која испуне услове из овог огласа, не може бити мањи од 150 (сто педесет) EUR, за сваки месец;
13. На основу спроведеног поступка Управни одбор доноси коначну одлуку о додели пословног простора у закуп најповољнијем учеснику јавног надметања, коју доставља свим учесницима у поступку;
14. Време и место одржавања јавног надметања: Јавно надметање ће се одржати дана 03.03.2015.године (уторак) са почетком у 12 часова у просторијама Општинске управе Општине Љубовија, Љубовија, ул.Војводе Мишића бр.45;
15. Неће се разматрати неблаговремене и неуредне пријаве.
Контакт особа задужена за давање информација од значаја за поступак Јавног надметања је Драган Павловић, телефон: +381 64 8074912, е-mail: dragan.pavlovic.pop@gmail.com и Милан Ђурић 062 88 70 550.

ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ
Драган Павловић