АКТИ
ОПШТИНА ЉУБОВИЈА ЗВАНИЧНА ИНТЕРНЕТ ПРЕЗЕНТАЦИЈА

Приватно предузетништво

Предмет:

  • Подношење и попуњавање пријава за Агенцију привредне регистре, за:
    упис предузетника у регистар, промене предузетника, брисање предузетника,извод из регистра.

Документација потребна за оснивање радње:

  • Фотокопија личне карте,
  • Доказ о уплати накнаде у износу од 1500,00 динара на рачун бр.840-29771845-59 прималац Агенција за привредне регистре Београд,
  • Накнада за трошкове Општинске управе 250,00 динара, на жиро рачун бр.840-742251843-73.

Претходна сагласност подноси се у случају оснивања радње за обављање следећих делатности:

  • Здравствене делатности,
  • Ветеринарске ординације и апотеке,
  • Пољопривредне апотеке,
  • Такси превоз,
  • Промет оружја делова оружја и муниције,
  • Обављање делатности од општег интереса и комуналне делатности,
  • Послове заступања у осигурању,
  • Послове стечајног управника,
  • Агенција за запошљавање.

Документација потребна за промене:

За све промене неопходно је доставити:

  • Доказ о уплати накнаде у износу од 750,00 динара на рачун бр. 840-29771845-59 прималац Агенција за привредне регистре Београд,
  • Накнада за трошкове Општинске управе 300,00 динара, на жиро рачун бр.840-742251843-73,
  • Фотокопија решења о упису радње,
  • Печат радње.

А за промену личних података о оснивачу или ортацима:

  • Фотокопију личне карте.

Уписа или промене пословође или лица које заступа ортаке у ортачкој радњи:

  • Оверено овлашћење и фотокопија личне карте за овлашћеног пословођу.

Брисање предузетника и извода из регистра:

  • Доказ о уплати накнаде у износу од 1200,00 динара на рачун бр. 840-29771845-59 прималац Агенција за привредне регистре Београд,
  • Накнада за трошкове Општинске управе 300,00 динара, на жиро рачун бр.840-742251843-73,
  • Фотокопију решења о упису радње,
  • Захтев са подацима о власнику и објекту,
  • Доказ о уплати таксе.

III Спрат, канцеларија бр. 28, Драган Делић